Blogia
marceloword

DINO WATER WORLD-DINOSAUR GAME HACK FREE CHEATS CREATOR FREE PIXEL GAMES LTD KAKO PRIDOBITI PLAČILNI POPUST 2018

Dino Water World-Dinosaur game cheats

 

 


Velikost: 103,59 megabajta
obvestilo: Torej je ta igra zabavna. Ampak sem že tretji dan in na ravni, ki sem jo dosegel, sem dosegel svoj maksimum, da lahko zmagam v boju z izplačilom. Zdaj sem v redu s tem, le da zdaj ni dobesedno nič drugega, zato se zdi plačevanje denarja za Dino višjega nivoja nesmiselno, ker je to samo tisto, kar lahko storite. Zato mislim, da ta igra potrebuje več stranskih misij in drugih spodbud. Vsi cilji izginejo vsakič, ko se dvignete, kar je moteče, ker poskušate izpolniti cilje in poberete svoje pridelke ali izvalite jajce in vsi cilji se spremenijo. To je bilo glavno, kar me je igralo ... tudi dogodek se je pojavil in nato samo izginil. Še vedno noben dogodek. Tudi čas za zbiranje darila z otoka je čas, da sem na 3. dan in je še vedno vsak dan .. zato se zdi, da je nekaj težav. Naredil sem habitat, vendar so na zemljevidu pokazale tri lupine lil in Dino ne bi mogel postaviti nanj, zato je moral prodati izgubljen ves čas in denar
11439 pregledov
Naprava: Apple Iphone
angleščina
različica: 7.11
pregled: Dobrodošli v vodnem svetu Dino, kjer lahko imate različne vrste oceanskih dinojev in morskega psa, gradite podvodni dom in ustvarite svoj podvodni svet iz jure

Igra DINO WATER SVET-DINOSAUR 1.
Dino water world-dinosaur gameplay.
Dino water world-dinosaur igra 2016.

Dino water world - dinozavri 2. Dino vodni seznam svetovnih iger z dinozavri. Dino voda sveta-dinozavra igra na spletu. Igra DINO WATER SVET-DINOSAUR 2. Pravila igre v svetu Dino water-dinozavra.

0 comentarios